7 Aralık 2009 Pazartesi

Uzun zamandır yazamıyordum.Hayat karışık.Başımıza gelen onca şeyle birlikte bu tarz sanal oyuncakları kontrol altında tutmak beni bazen zorluyor.Bu sayfayı bundan sonra benim haftalık köşem gibi kullanmayı hedefliyorum.Her hafta Uykusuz için de Penguen içinde nasıl olsa çizim yapıyorum.Her hafta çizdiğim şeyler yayınlanmadan önce (ya da sonra )burada da olacak.Şimdilik Penguen'in 375.sayısında yayınlanan karikatürümü koyarak başlıyorum.Yeni taramalar ve eskizler de gelecek.Kendinize iyi bakın...

http://www.penguen.com/yumurtalar.asp?gun=20091213

2 yorum:

iklim dedi ki...

yemin ediyorum kucukken boyle bir durum basima geldi ve sen bunu gosterdiginde 'oha!! ben bunu yasadim lan' dedim, 'omg!' dedim dostum 'omg!' dedim =)

İzmaritli Adam dedi ki...

yaa yaaa yaaa...demek ki neymiş, aynı şartlarda büyüyormuşuz değil mi:)